Oorzaak 1: Profiel niet volledig ingevuld.
Heb je de tickets besteld voor een voorronde en heb je deze nog niet ontvangen? Dan zal de oorzaak waarschijnlijk zitten in je profiel. Als je namelijk nog niet alle gegevens hebt ingevuld bij je profiel dan wordt het ticket niet verstuurd. Wat je dan kunt doen is het volgende:
Stap 1: Log in op je profiel, dan komt er rechtsboven te staan 'Welkom naam',
Stap 2: Klik op 'Welkom Naam' dan komt er te staan 'BEWERK PROFIEL', daar kun je op klikken. hier kun je dan vervolgens alle gegevens invullen.
Stap 3: Bij 'Bewerk Profiel' kun je dan vervolgens alle gegevens invullen. 'Gebruikers gegevens' en 'Contact & adres gegevens' dienen te worden ingevuld. Als je alles hebt ingevuld klik dan op 'opslaan'.
Let op! Je voornaam en achteraan kun je maar één keer invullen en deze kun je hierna niet meer aanpassen. Mocht je deze wel willen of moeten veranderen, dan zul je gebruik moeten maken van de klantenservice.
De verplichte gegevens op een rijtje: